dilluns, 21 de desembre del 2009

L'any s'ha acabat!!

Un any portant endavant aquest bloc amb la perseverança d'alguns i l'observació dels altres. Vàrem posar una forma fàcil d'opinió, que era dient si l'escrit resultava divertit, interessant...i solament calia marcar allà on es creia. N'hi així s'ha participat!! i és que motivar a l'espectador, és una tasca força difícil i més en aquests temps que corren, que anem a corre-cuita i triem molt bé en què volem invertir les hores i els minuts.

Ha estat un plaer escriure per tot@s vosaltres, observadors anònims i opinants inquiets. Per l'any vinent ens volem plantejar que fem amb el blog, per això estaria bé opinessis, encara que sigui per darrera vegada. Ho posarem fàcil: creus que hem de continuar amb el bloc? i si la resposta és sí, que cal per que tu hi participis?

gràcies per l'interès!

les autores

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo crec que sí que haurieu de continuar, semre i quan en tingueu ganes, és clar !
És veritat que participem poc però crec que els llegim, el que passa que en aquell moment no pots contestar i després ja no ho fas o senzillament ho llegeixes però no vols contestar res.
Us coneixem i fa gràcia saber què penseu. Per part nostra és una postura còmoda (a mi m'agrada com ho heu montat... si em vé de gust participo, sino només llegeixo), per part vostra és feina.
La decissió és a les vostres mans. Ara la pregunta la faig jo : us sentiu bé fent el blog ? El feu per sentir-vos bé vosaltres o per sentir-vos llegides i seguides pels altres ?
Tant si seguiu com si el deixeu : un plaer haver-hi participat.

Anònim ha dit...

Gràcies lector!! per la teva aportació...crec que seguirem!! ho hem d'acabar de xerrar, jo en tinc ganes a veure que en diu la meva partener....una forta abraçada i bon 2010!