dissabte, 2 de gener del 2010

obre les finestres i les portes

Aquest any 10!! volem obrir les finestres i portes. Volem desvetllar les nostres intimitats i permetre que d'altres també participin al nostre bloc. Aquest any, serà un any 10! un any on ja cal que agafeu boli i paper....començeu a escriure quin és l'objectiu desitjat i formulat amb cert rigor, per que s'assoleixi.

Ja sàbeu que cal sigui factible, realitzable, formulat en positiu i autoasumible -no a de dependre de ningú més que de vosaltres-. Podeu fer-nos arribar quin serà o bè guàrdar-lo....això si!, no massa lluny, per no oblidar....doncs obre les finestres i les portes al Món i assoleix aquest any sí l'objectiu que desitjes!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El meu objectiu és aprendre ánglés!! a veure si aquest any sí, m'hi posso de debó...Bon any blogueres!

Anònim ha dit...

ah!! objectius...el meu és trobar curro. Porto mesos buscant i no trobo que m'agafin enlloc! i l'atur se m'acaba...qué faig?